Με ανακοίνωσή της, η Ένωση Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας, ευχαριστεί τον απελθόντα Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Δημήτρη Γαλαμάτη, για τη συνεργασία και την προσφορά του στην επίλυση θεμάτων της Περιφερειακής Τηλεόρασης.
Διαβάστε ή κατεβάστε το pdf εδώ.
Αθήνα 21 Ιουλίου 2025
Α.Π. 549
Η ΕΕΤΕΠ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΑΛΑΜΑΤΗ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας (ΕΕΤΕΠ) αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει δημόσια τις θερμές της ευχαριστίες προς τον απελθόντα Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, κ. Δημήτρη Γαλαμάτη, για την ουσιαστική συμβολή του στον κρίσιμο τομέα της ενίσχυσης και αναβάθμισης του περιφερειακού Τύπου και ειδικότερα της περιφερειακής τηλεόρασης.
Είναι κοινή διαπίστωση ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του, ο κ. Γαλαμάτης επέδειξε έμπρακτο ενδιαφέρον, σταθερή προσήλωση και υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στον ρόλο και την αποστολή των περιφερειακών ΜΜΕ, τα οποία αποτελούν πυλώνες πλουραλιστικής ενημέρωσης, κοινωνικής συνοχής και δημοκρατικού διαλόγου στις τοπικές κοινωνίες.
Επισημαίνουμε ιδιαίτερα την έμπρακτη αναγνώριση του ουσιαστικού ρόλου της περιφερειακής τηλεόρασης στο επικοινωνιακό τοπίο της χώρας, την ενσωμάτωση των προτάσεων της ΕΕΤΕΠ σε θεσμικά κείμενα και προγράμματα στήριξης όπου και όπως αυτό εξαρτιόταν από τον ίδιο και κυρίως την προσήλωσή του στην ανάγκη διαρκούς διαβούλευσης σε κλίμα ειλικρινούς συνεργασίας και αμοιβαίου σεβασμού.
Η ΕΕΤΕΠ, εκπροσωπώντας τα μέλη της σε όλη την ελληνική επικράτεια, εκφράζει την ευγνωμοσύνη της και εύχεται στον κ. Γαλαμάτη κάθε επιτυχία στη συνέχεια της πορείας του, με τη βεβαιότητα ότι θα παραμείνει από οποιαδήποτε δημόσια θέση βρίσκεται, αρωγός στις προσπάθειες για μια δίκαιη, ποιοτική και βιώσιμη περιφερειακή ενημέρωση.
Για το Δ.Σ της ΕΕΤΕΠ
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Αντώνης Δημητρίου Γιώργος Σιμόπουλος